Media Markt stelt klant gerust: ‘Houd moed soldaat, hulptroepen zijn onderweg!’

Als je met klamme handjes zit te wachten op de nieuwe Call of Duty WW2, dan is het een o zo irritant wanneer die niet op tijd wordt geleverd. Het overkomt de beste, maar gelukkig maakt de klantenservice van Media Markt de pijn iets dragelijker.

Onze stagiair Hugo ziet het al helemaal voor zich, een heel weekend lang gamen. De nieuwe Call of Duty is uit en laten we eerlijk wezen, hier op de redactie zijn we een tikkeltje jaloers op hem. Maar dan slaat het noodlot toe. De Media Markt levert de game niet op tijd. Weg weekend knall’n en schiet’n.

Klantenservice Media Markt

De beste jongen stuurt een bericht via Facebook naar de media gigant. Uiteraard verwacht hij een antwoord, maar zeker niet hetgeen hij ziet bij het openenĀ  van zijn Facebook Messenger.

Een medewerker voelt duidelijk met hem mee. In typische Call of Duty slang wordt onze Hugo gerustgesteld, dat hij heel snel achter zijn begeerde game kan kruipen. Misschien nog niet dit weekend, maar soon… very soon.

Houd moed soldaat!

“Beste Hugo, excuses voor mijn vertraagde reactie. Ik moest wachten tot het donker was zodat de vijand me niet zou zien. Als je jouw pakketje nog niet ontvangen hebt, is het goed mogelijk dat de postbode werd uitgeschakeld door een sluipschutter. Om te voorkomen dat het een potje ‘capture-the-flag’ wordt, willen we de ‘big guns’ hierop inzetten.”

“Wil je me jouw bestelnummer, postadres, e-mailadres en telefoonnummer sturen, zodat ik kan kijken wat de missiestatus is. Houd moed soldaat! Hulptroepen zijn onderweg.”

Lekker, Media Markt. Daar houden we van.

 

Ga het gesprek aan ( comments)